fredag, augusti 10, 2007

Bättre och bättre dag för dag!

Noliaveckan rullar på. Idag är mitt program att delta i aktiviteterna för vänorterna i Norden på förmiddagen och Nolia där Folkpartiet har en monter hela eftermiddagen. Rusa hem och byta om inför middagen på kvällen med vänortsföreträdarna.

Det händer en massa roliga saker hela tiden.

Dessvärre har jag drabbats av en förkylning vilket inte minst märks på att bloggandet för min del kom av sig efter i måndags. En föga tröst att jag inte tycks vara ensam om att vara drabbad.

Gläder mig åt att antalet arbetslösa har minskat med en tredjedel men smolket i bägaren är att fortfarande är det tufft för utlandsfödda och funktionshindrade. Men även där har det minskat. Bättre och bättre dag för dag är väl ett passande uttryck.

Vi ses på Nolia!